Ver Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

Acceptance of Educational Artificial Intelligence by Teachers and Its Relationship with Some Variables and Pedagogical Beliefs

Cabero-Almenara, Julio; Palacios-Rodríguez, Antonio ; Loaiza-Aguirre, María Isabel; Rivas-Manzano, María del Rosario de

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2024
Volumen: 14
Número: 740
Número de artículo: 740
Páginas: 1 - 16
Acceso abierto: Vía dorada
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus1723-08-2025
wos1427-09-2025
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2024

Journal Impact Factor (JIF): 2.60

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCHESCI126/756Q1T1D2

Año: 2024

Journal Citation Indicator (JCI): 1,320

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH134/756Q1T1D282,34

Año:

2024

CiteScore:

5,500

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education256/1620Q1T1D2
Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation39/254Q1T1D2
Public Administration44/242Q1T1D2
Developmental and Educational Psychology88/367Q1T1D3
Computer Science (miscellaneous)45/160Q2T1D3
Computer Science Applications299/947Q2T1D4

SJR año:

2024

Factor de Impacto:

0,730

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Computer Science (miscellaneous)85/358Q1T1D3
Education377/1571Q1T1D3
Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation72/258Q2T1D3
Public Administration60/232Q2T1D3
Computer Science Applications263/839Q2T1D4
Developmental and Educational Psychology162/371Q2T2D5
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
Ministry of Science and InnovationPID2022-136430OB-I00
State Program to Promote Scientific and Technological Research and its Transfer within the State Plan for Scientific, Technical and Innovation Research 2021-2023 framework-
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor
1Cabero-Almenara, Julio
2Palacios-Rodríguez, Antonio 
3Loaiza-Aguirre, María Isabel
4Rivas-Manzano, María del Rosario de