Ver Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

The impact of pedagogical beliefs on the adoption of generative AI in higher education: predictive model from UTAUT2

Cabero-Almenara, Julio; Palacios-Rodríguez, Antonio ; Loaiza-Aguirre, María Isabel; Andrade-Abarca, Paola Salomé

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2024
Volumen: 7
Número de artículo: 1497705
Acceso abierto: Vía dorada
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus021-12-2024
wos022-12-2024
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2023

Journal Impact Factor (JIF): 3.0

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
COMPUTER SCIENCE, INFORMATION SYSTEMSESCI95/250Q2T2D4
COMPUTER SCIENCE, ARTIFICIAL INTELLIGENCEESCI92/197Q2T2D5

Año: 2023

Journal Citation Indicator (JCI): 0,560

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
COMPUTER SCIENCE, ARTIFICIAL INTELLIGENCE116/198Q3T2D641,67
COMPUTER SCIENCE, INFORMATION SYSTEMS147/252Q3T2D641,87

Año:

2023

CiteScore:

6,100

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Artificial Intelligence129/350Q2T2D4

SJR año:

2023

Factor de Impacto:

0,757

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Artificial Intelligence135/312Q2T2D5
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
Spanish Ministry of Science and InnovationPID2022-136430OB-I00
Spanish State Programme to Promote Scientific and Technological Research and its Transfer, within the framework of the Spanish State Plan of Scientific, Technical and Innovative Research2021-2023
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor
1Cabero-Almenara, Julio
2Palacios-Rodríguez, Antonio 
3Loaiza-Aguirre, María Isabel
4Andrade-Abarca, Paola Salomé