Ver Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

Benefits and challenges of inclusive emerging technologies in universities: Analysis of the voice of students

Castellano-Beltran, A; Carballo, R ; Moriña, A

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2025
Acceso abierto: Vía híbrida
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus117-05-2025
wos018-05-2025
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2023

Journal Impact Factor (JIF): 4.80

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCHSSCI16/760Q1T1D1

Año: 2023

Journal Citation Indicator (JCI): 2,520

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH16/760Q1T1D197,96

Año:

2023

CiteScore:

10,000

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education54/1543Q1T1D1
Library and Information Sciences16/280Q1T1D1

SJR año:

2023

Factor de Impacto:

1,301

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education125/1496Q1T1D1
Library and Information Sciences23/269Q1T1D1
E-learning12/68Q1T1D2
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
European Union "NextGenerationEU/Recovery, Transformation and Resilience PlanRYC2021-032768-I
Junta de Andalucia (Regional Ministry of Economy, Knowledge, Business and University)US-1381423
Ministry of Science and Innovation/State Research Agency-
Ministry of UniversitiesFPU20/01991
Universidad de Sevilla/CBUA-
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Castellano-Beltran, AUniversidad de Sevilla (Spain)
2Carballo, R Universidad de Sevilla (Spain)
3Moriña, AUniversidad de Sevilla (Spain)