Ver Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

Moving towards inclusive lecturers in higher education: experiences and perceptions of Italian disabled graduates

Bellacicco, Rosa; Biagiotti, Gilda ; Moriña Díez, Anabel; M. Torre, Emanuela

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2025
Páginas: 1 - 21
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus003-05-2025
wos004-05-2025

Año: 2023

Journal Impact Factor (JIF): 1.90

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
SOCIAL SCIENCES, INTERDISCIPLINARYSSCI64/267Q1T1D3
REHABILITATIONSSCI56/170Q2T1D4

Año: 2023

Journal Citation Indicator (JCI): 0,970

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
REHABILITATION49/170Q2T1D371,47
SOCIAL SCIENCES, INTERDISCIPLINARY75/267Q2T1D372,10

Año:

2023

CiteScore:

5,500

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Health (social science)62/371Q1T1D2
Social Sciences (all)30/275Q1T1D2
Health Professions (all)5/21Q1T1D3

SJR año:

2023

Factor de Impacto:

0,882

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Health Professions (miscellaneous)8/81Q1T1D1
Health (social science)74/373Q1T1D2
Social Sciences (miscellaneous)92/793Q1T1D2
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
Spanish Ministry of Science, Innovation and University, State Research Agency, FEDER funds European UnionPID2020-112761RB-I00
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor
1Bellacicco, Rosa
2Biagiotti, Gilda 
3Moriña Díez, Anabel
4M. Torre, Emanuela