Artículo | 2024 |
Understanding national brand customer erosion: exploring socio-demographic and weight of purchase factors
|
JOURNAL OF PRODUCT AND BRAND MANAGEMENT |
Artículo | 2023 |
Adoption of social networking sites among older adults: the role of the technology readiness and the generation to identifying segments
|
PLOS ONE |
Artículo | 2023 |
Explaining the consumption technology acceptance in the elderly post-pandemic: effort expectancy does not matter.
|
BEHAVIORAL SCIENCES |
Artículo | 2023 |
Measuring public opinion of education apps
|
Technological Forecasting and Social Change |
Artículo | 2023 |
Point-of-sale loyalty analysis considering store environment (online and offline) and recency of purchase
|
Revista Brasileira de Gestao de Negocios |
Artículo | 2022 |
Acceptance of Social Networking Sites by Older People before and after COVID-19 Confinement: A Repeated Cross-Sectional Study in Chile, Using the Theory of Planned Behaviour (TPB).
|
INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH |
Artículo | 2022 |
Is your smartphone ugly? Importance of aesthetics in young people's intention to continue using smartphones
|
BEHAVIOUR & INFORMATION TECHNOLOGY |
Artículo | 2021 |
Análisis regional de la marca distribuidor en compras online
|
INVESTIGACIONES REGIONALES-JOURNAL OF REGIONAL RESEARCH |
Corrección | 2021 |
Corrigendum: Segmentation of older adults in the acceptance of social networking sites using machine learning
|
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY |
Artículo | 2021 |
Premium Private Label strategies: social networks and traditional perspectives
|
JOURNAL OF INNOVATION & KNOWLEDGE |
Artículo | 2021 |
Segmentation of older adults in the acceptance of social networking sites using machine learning
|
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY |
Otros | 2020 |
A Posteriori Segmentation of Personal Profiles of Online Video Games’ Players
|
Games And Culture |
Capítulo | 2020 |
Effect of consumer support for corporate social responsibility on purchase intention of specialty coffee
|
XXX Jornadas Luso-Espanholas de Gestão Científica: cooperação transfronteiriça : desenvolvimento e coesão territorial : livro de resumos |
Artículo | 2020 |
Indicators of efficiency in the pharmaceutical management of a public health system
|
ADMINISTRATIVE SCIENCES |
Artículo | 2020 |
Private label and macroeconomic indicators: Europe and USA
|
ADMINISTRATIVE SCIENCES |
Artículo | 2020 |
Purchase intention of specialty coffee
|
SUSTAINABILITY |
Artículo | 2020 |
Social Network Communications in Chilean Older Adults
|
INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH |
Artículo | 2020 |
Users segmentation based on the Technological Readiness Adoption Index in emerging countries: The case of Chile
|
Technological Forecasting and Social Change |
Artículo | 2019 |
A naive Bayes strategy for classifying customer satisfaction: A study based on online reviews of hospitality services
|
JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH |
Artículo | 2019 |
Analysing the acceptation of online games in mobile devices: An application of UTAUT2
|
JOURNAL OF RETAILING AND CONSUMER SERVICES |
Ponencia | 2019 |
Explaining Performance Expectancy of IoT in Chilean SMEs
|
BUSINESS INFORMATION SYSTEMS, PT I |
Artículo | 2019 |
Setting acceptable prices: a key for success in retailing
|
Spanish Journal of Marketing - ESIC |
Capítulo | 2018 |
Adaptación de la distribución minorista al consumidor ecológico: el caso de España y Alemania
|
Nuevos horizontes del marketing y de la distribución comercial |
Artículo | 2018 |
Antecedents of WOM: SNS-user segmentation
|
JOURNAL OF RESEARCH IN INTERACTIVE MARKETING |
Artículo | 2018 |
Efecto de la estética en la intención de compra de teléfonos inteligentes
|
Información Tecnológica |
Artículo | 2018 |
Modelling the success of learning management systems: application of latent class segmentation using FIMIX-PLS
|
INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS |
Artículo | 2018 |
Student information system satisfaction in higher education: the role of visual aesthetics
|
KYBERNETES |
Artículo | 2017 |
A longitudinal study of franchisor failure according to Altman's Z model
|
Journal of Business-to-Business Marketing |
Ponencia | 2017 |
A typology categorization of millennials in their technology behavior
|
XXIX Congreso de Marketing AEMARK (2017) |
Artículo | 2017 |
Analysis of efficiency of own and franchised units in the Spanish franchise system
|
EUROPEAN RESEARCH ON MANAGEMENT AND BUSINESS ECONOMICS |
Ponencia | 2017 |
El modelo Z2-Score de Altman como base para la discriminación del fracaso de los franquiciadores
|
XXIX Congreso de Marketing AEMARK (2017) |
Artículo | 2017 |
Gender roles in social network sites from generation Y
|
Journal of Technology Management and Innovation |
Artículo | 2017 |
Moderating effect of learning styles on a learning management system's success
|
TELEMATICS AND INFORMATICS |
Artículo | 2017 |
Proposal for measurement of university social responsibility
|
Espacios |
Ponencia | 2017 |
Towards to personal profiles of online video game players: application of POS-PLS on UTAUT model
|
International Conference on Information Resources Management (CONF-IRM) (2017). |
Ponencia | 2016 |
Are Operating Systems of Smart Phones Relevant in Behavioral Intention to Use Mobile Internet?
|
REDISCOVERING THE ESSENTIALITY OF MARKETING |
Artículo | 2016 |
Customer equity management in a professional player's agency: how much is worth my current player's base?
|
Revista de psicología del deporte |
Capítulo | 2016 |
Customer equity management in a professional player’s agency: how much is worth my current player’s base?
|
Economía, gestión y deporte: Una visión actual de la investigación |
Artículo | 2016 |
Does the personality of small and medium-sized companies' directors affect exporting results?
|
RAE-REVISTA DE ADMINISTRACAO DE EMPRESAS |
Capítulo | 2016 |
El emprendimiento exportador de las pymes a través de los valores personales de sus directivos
|
Claves de márketing en el nuevo escenario de la distribución comercial |
Capítulo | 2016 |
El fracaso de la franquicia desde el punto de vista del franquiciado
|
Claves de márketing en el nuevo escenario de la distribución comercial |
Artículo | 2016 |
Exploratory study about generational differences in the transmission and reception of online opinions by buyers in the context of social networks services
|
Espacios |
Artículo | 2016 |
Factors that influence consumer purchase decisions in the insurance sector
|
Espacios |
Artículo | 2016 |
Global model of export performance: Moderator role of export department.
|
JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH |
Artículo | 2016 |
Influence of macroeconomic indices on European private labels
|
JOURNAL OF BUSINESS ECONOMICS AND MANAGEMENT |
Artículo | 2016 |
Longitudinal study of the failure of the franchisor in spain through the Z springate model
|
Espacios |
Revisión | 2016 |
Online Customer Service Reviews in Urban Hotels: A Data Mining Approach
|
PSYCHOLOGY & MARKETING |
Artículo | 2016 |
Tipología de compradores online mayores de 55 años
|
Revista Innovar |
Artículo | 2015 |
A comparison of the different versions of popular technology acceptance models A non-linear perspective
|
KYBERNETES |
Capítulo | 2015 |
Efecto de la experiencia, la velocidad y el ritmo en la expansión internacional de las franquicias
|
En la piel del cliente: escuchar, atraer, retener |
Capítulo | 2015 |
El surtido en la MDD: ¿factor potenciador en las ventas?
|
En la piel del cliente: escuchar, atraer, retener |
Artículo | 2015 |
Evolución y tendencia nacional e internacional de la marca de distribuidor
|
Distribucion y Consumo |
Artículo | 2015 |
Gender and Acceptance of E-Learning: A Multi-Group Analysis Based on a Structural Equation Model among College Students in Chile and Spain
|
PLOS ONE |
Ponencia | 2015 |
Marcas de distribuidor en Europa y su influencia enindicadores macroeconómicos
|
Enfoques empresariales de la gestión científica: transferencia de conocimiento a la empresa |
Capítulo | 2015 |
Personal and firm drivers of export entrepreneurship
|
Handbook of Research on Global Competitive Advantage through Innovation and Entrepreneurship |
Artículo | 2015 |
Predicting behavioral intention of mobile Internet usage
|
TELEMATICS AND INFORMATICS |
Artículo | 2015 |
Sweet spots for manuscripts: Visualizing the quality of scientific production
|
Research Journal of Applied Sciences, Engineering and Technology |
Artículo | 2015 |
Travel Buying Behavior in Social Network Site Users: to Buy Online vs. Offline
|
JOURNAL OF THEORETICAL AND APPLIED ELECTRONIC COMMERCE RESEARCH |
Artículo | 2015 |
Uso de la teoría de la acción razonada para explicar la aceptación de los servicios de internet móvil
|
Universitas. Gestão e TI |
Artículo | 2014 |
An empirical analysis of mobile Internet acceptance in Chile
|
INFORMATION RESEARCH-AN INTERNATIONAL ELECTRONIC JOURNAL |
Artículo | 2014 |
Análisis clúster en las franquicias españolas internacionalizadas. Identificación mediante segmentación de clases latentes
|
Revista Europea de Dirección y Economía de la Empresa |
Artículo | 2014 |
External environment and the moderating role of export market orientation
|
JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH |
Artículo | 2014 |
Segmenting hotel clients by pricing variables and value for money
|
CURRENT ISSUES IN TOURISM |
Artículo | 2014 |
The Relationship Between E-WOM from SNS or Internet and Purchase
|
ELECTRONIC PAYMENT SYSTEMS FOR COMPETITIVE ADVANTAGE IN E-COMMERCE |
Artículo | 2014 |
Un análisis empírico de las recomendaciones comerciales en los sitios de redes sociales
|
Ingeniare. Revista chilena de ingeniería |
Ponencia | 2013 |
Adoption of Mobile Internet Services in Chile: An Exploratory Study
|
Recent advances in electrical engineering |
Artículo | 2013 |
Agrupación de franquiciadores basados en sus preferencias sobre los franquiciados
|
Revista Venezolana de Gerencia |
Ponencia | 2013 |
Efecto de la experiencia, la velocidad y el ritmo en la expansión internacional de las franquicias
|
12th International Marketing Trends Conference (2013). |
Artículo | 2013 |
Efectos de los cambios de precios en el valor de la cartera de clientes: estudio del caso de la venta online de carne de ternera ecológica
|
Revista Europea de Dirección y Economía de la Empresa |
Artículo | 2013 |
Exploration of the factors that affect the adoption of social networking services by generation Y in Chile
|
Interciencia |
Libro | 2013 |
Gestión de precios
|
Gestión de precios |
Artículo | 2013 |
Grouping franchisors based on their preferences for franchisees
|
Revista Venezolana de Gerencia |
Artículo | 2013 |
Social identity, electronic word-of-mouth and referrals in social network services
|
KYBERNETES |
Artículo | 2013 |
The importance of an export-oriented culture for export performance
|
EUROPEAN JOURNAL OF INTERNATIONAL MANAGEMENT |
Ponencia | 2013 |
Uso de Internet móvil en Chile: Explorando las diferencias de los usuarios Android
|
International Conference on Information Resources Management (CONF-IRM) (2013). |
Artículo | 2012 |
Antecedents and consequences of price promotions effectiveness
|
CUADERNOS DE GESTION |
Artículo | 2012 |
Content analysis and assessment of international codes of franchising associations
|
MANAGEMENT DECISION |
Artículo | 2012 |
El eWOM en las redes sociales
|
Harvard - Deusto Marketing y Ventas |
Ponencia | 2012 |
eWOM & Referrals in Social Network Services
|
11th International Marketing Trends Conference (2012). |
Ponencia | 2012 |
Las mujeres de la 3ª edad ante la compra online
|
I Congreso Internacional de Comunicación y Género. Libro de Actas: 5, 6 y 7 de marzo de 2012.Facultad de Comunicación.Universidad de Sevilla. |
Artículo | 2012 |
Reasons for the expansion in franchising: is it all said?
|
SERVICE INDUSTRIES JOURNAL |
Capítulo | 2012 |
Uso de las nuevas tecnologías en las franquicias españolas internacionalizadas: ventas offline versus online
|
Estrategias multicanal en el ámbito de la distribución: fabricante y distribuidor preocupados por ofrecer nuevas experiencias de compra diferenciadas |
Artículo | 2012 |
Uso de los servicios de redes sociales por la generación Y
|
Ingeniare. Revista chilena de ingeniería |
Artículo | 2011 |
Antecedents of the importance of price in purchase decisions
|
RAE-REVISTA DE ADMINISTRACAO DE EMPRESAS |
Artículo | 2011 |
Brand choice in frequently purchased products Begona Peral Peral. E. Javier Rondan Cataluna and Enrique C. Diez de Castro
|
Revista de Economía Aplicada |
Ponencia | 2011 |
Content analysis and assessment of deontological codes of franchising associations
|
16th Conference of the European Association of Educational and Research in Commercial Distribution (2011). |
Artículo | 2011 |
Criteria used in the selection of franchisees: an application in the service industry
|
SERVICE BUSINESS |
Artículo | 2011 |
Cross cultural analysis of the use and perceptions of web Based learning systems
|
COMPUTERS & EDUCATION |
Ponencia | 2011 |
E-Learning and gender
|
10th International Conference Marketing Trends (2011). |
Ponencia | 2011 |
Export strategic orientations and their consequences: Analysis of forms heterogeneity
|
XXIII Congreso Nacional de Marketing (2011). |
Artículo | 2011 |
Identifying the franchisee profiles franchisors prefer
|
JOURNAL OF BUSINESS ECONOMICS AND MANAGEMENT |
Artículo | 2011 |
Interpreting Franchisors Preferences in the Travel Agency Industry: The Case of Spain
|
Tourism Analysis |
Artículo | 2011 |
La elección de marca en productos de compra frecuente
|
Revista de Economía Aplicada |
Artículo | 2011 |
Moderating effects in consumers' perceptions of price unfairness
|
JOURNAL OF CONSUMER BEHAVIOUR |
Artículo | 2011 |
The choice of brand frequently purchased products
|
Revista de Economía Aplicada |
Artículo | 2010 |
Connection between customer emotions and relationship quality in online music services
|
BEHAVIOUR & INFORMATION TECHNOLOGY |
Artículo | 2010 |
Customers' perceptions about concerts and CDs
|
MANAGEMENT DECISION |
Artículo | 2010 |
Estética y calidad de relación. Una aplicación en los servicios de música online entre jóvenes europeos
|
Revista Española de Investigación de Marketing |
Artículo | 2010 |
Estudio del performance de los grupos estratégicos en el sistema de franquicia español
|
Investigaciones europeas de dirección y economía de la empresa |
Ponencia | 2010 |
Exploring the influence of gender on perception and adoption of e-learning in higher education students in Chile
|
16th Americas Conference on Information Systems 2010, AMCIS 2010 |
Ponencia | 2010 |
Gender Influence in Perception and Adoption of E-Learning Platforms
|
ADVANCES IN DATA NETWORKS, COMMUNICATIONS, COMPUTERS |
Artículo | 2010 |
Influencia del Género en la Percepción y Adopción de e-Learning: Estudio Exploratorio en una Universidad Chilena
|
Journal of Technology Management and Innovation |
Capítulo | 2010 |
La influencia del género en la percepción y adopción de las plataformas de e-learning en los alumnos universitarios
|
XXII Congreso Nacional de Marketing 2010. AEMARK en Santander |
Artículo | 2010 |
Searching for latent class segments in technological services
|
SERVICE INDUSTRIES JOURNAL |
Artículo | 2010 |
Study of strategic groups' performance in the Spanish franchising system
|
Investigaciones europeas de dirección y economía de la empresa |
Artículo | 2010 |
Toward an international code of franchising
|
MANAGEMENT DECISION |
Ponencia | 2010 |
Un enfoque de marketing educativo holístico en la formación profesional de grado superior
|
III Jornadas de Investigación e Innovación Docente |
Artículo | 2010 |
Virtual travel communities and customer loyalty: Customer purchase involvement and web site design
|
ELECTRONIC COMMERCE RESEARCH AND APPLICATIONS |
Artículo | 2009 |
IDENTIFICACION Y ANALISIS DEL PERFORMANCE DE LOS GRUPOS ESTRATEGICOS EN EL SISTEMA DE FRANQUICIA ESPAÑOL: UNA PERSPECTIVA MULTISECTORIAL
|
Egitania Sciencia |
Capítulo | 2009 |
Líneas de investigación en franquicia
|
Distribución comercial: estrategias para competir por el consumidor |
Ponencia | 2008 |
C-40: propuesta de un modelo de código de ética en la franquicia.
|
XX encuentro de profesores universitarios de marketing |
Ponencia | 2008 |
Calidad de relación y lealtad conativa. Un análisis empírico de sus relaciones, dimensiones y consecuencias.
|
XX encuentro de profesores universitarios de marketing |
Ponencia | 2008 |
Código de ética en la franquicia: evaluación mediante la "teoría de expertones"
|
Asociación Europea de Dirección y Economía de Empresa. International Conference (17. 2008. Salvador de Bahía). Pag: 263 - 278 |
Ponencia | 2008 |
Direct and indirect effects of marketing effort on brand awareness and brand image
|
Proceedings of the International Marketing Trends Conference (2000-2011) |
Artículo | 2008 |
Influencia del tamaño de las cadenas minoristas en promociones y precios
|
Revista Europea de Dirección y Economía de la Empresa |
Ponencia | 2008 |
La importancia del precio en las decisiones de compra: un análisis de sus antecedentes comerciales y sociodemográficos.
|
XX encuentro de profesores universitarios de marketing |
Ponencia | 2008 |
Medición de la responsabilidad social corporativa. Propuesta de medición para el ámbito del sistema de franquicia
|
X Seminario Hispano-Luso de Economía Empresarial [Recurso electrónico] |
Ponencia | 2008 |
Membership in the Franchising System: A Worldwide Analysis
|
22nd Annual International Society of Franchising Conference (2008). |
Ponencia | 2008 |
Motivational characteristics to predict acceptance of the web sites: An empirical study of task-oriented Spanish users
|
MCCSIS'08 - IADIS Multi Conference on Computer Science and Information Systems; Proceedings e-Commerce 2008 |
Ponencia | 2008 |
Razones para la expansión en franquicia: una investigación mediante regresión de clases latentes.
|
XX encuentro de profesores universitarios de marketing |
Ponencia | 2008 |
Razones que impulsan a los empresarios a expansionarse a través de franquicia
|
X Seminario Hispano-Luso de Economía Empresarial [Recurso electrónico] |
Artículo | 2008 |
The nature and consequences of price unfairness in services: a comparison to tangible goods
|
INTERNATIONAL JOURNAL OF SERVICE INDUSTRY MANAGEMENT |
Artículo | 2008 |
Unidades franquiciadas versus propias en el sistema de franquicia: Una investigación empírica
|
Investigaciones europeas de dirección y economía de la empresa |
Capítulo | 2007 |
¿Es la franquicia un sistema dual?
|
Conocimiento, innovación y emprendedores: camino al futuro |
Artículo | 2007 |
Adaptación vs. estandarización de precios en la Unión Europea
|
El comportamiento de la empresa ante entornos dinámicos: XIX Congreso anual y XV Congreso Hispano Francés de AEDEM |
Capítulo | 2007 |
Análisis de clases latentes en la relación entre calidad de servicio, satisfacción y confianza con la intención de recompra
|
Conocimiento, innovación y emprendedores: camino al futuro |
Ponencia | 2007 |
Análisis sectorial de los grupos estratégicos en el sistema de franquicia: identificación y rentabilidad
|
XIX Encuentro de profesores universitarios de marketing [Recurso electrónico]: Vigo, 19, 20 y 21 de septiembre de 2007 |
Capítulo | 2007 |
Antecedentes de la notoriedad del nombre en la determinación de la imagen de marca: una visión desde un producto de gran consumo
|
El comportamiento de la empresa ante entornos dinámicos: XIX Congreso anual y XV Congreso Hispano Francés de AEDEM |
Ponencia | 2007 |
Calidad de relación. Una propuesta adecuada para explicar y predecir el éxito de la relación entre empresa y consumidor
|
Proceedings of the International Marketing Trends Conference (2000-2011) |
Ponencia | 2007 |
Distribution intensity level as an antecedent of brand equity of food products
|
Marketing theory and practice in an inter-functional world: the 13th Biennial World Marketing Congress |
Ponencia | 2007 |
Explorando los factores moderadores en la percepción de justicia de precios
|
XIX Encuentro de profesores universitarios de marketing [Recurso electrónico]: Vigo, 19, 20 y 21 de septiembre de 2007 |
Artículo | 2007 |
Grupos estratégicos en el sistema de franquicia: el caso de España y Portugal
|
Decisiones basadas en el conocimiento y en el papel social de la empresa: XX Congreso anual de AEDEM |
Artículo | 2007 |
La segmentación mediante clases latentes en el sector de la telefonía móvil: relación entre calidad de servicio, satisfacción y confianza con la intención de recompra
|
Estudios sobre Consumo |
Artículo | 2007 |
Proposing new variables for the identification of strategic groups in franchising
|
INTERNATIONAL ENTREPRENEURSHIP AND MANAGEMENT JOURNAL |
Ponencia | 2007 |
Segmentación por clases latentes en servicios tecnológicos: una investigación sobre criterios y modelos para segmentar
|
XIX Encuentro de profesores universitarios de marketing [Recurso electrónico]: Vigo, 19, 20 y 21 de septiembre de 2007 |
Artículo | 2007 |
Selección de franquiciados mediante simulación con análisis conjunto
|
Cuadernos de Economía y Dirección de la Empresa. CEDE |
Ponencia | 2007 |
The franchising system in Spain: Comparative analysis of efficiency of own units versus franchised units
|
6th International Congress Marketing Trends (2007). |
Capítulo | 2007 |
Tipologías de franquiciadores a través del análisis cluster
|
Conocimiento, innovación y emprendedores: camino al futuro |
Artículo | 2007 |
Un modelo empírico de adaptación y uso de la Web: utilidad, facilidad de uso y flujo percibidos
|
Cuadernos de Economía y Dirección de la Empresa. CEDE |
Ponencia | 2006 |
El grado de intensidad en la distribución como antecedente del valor de marca en productos de alimentación.
|
XVIII Encuentros de Profesores Universitarios de Marketing (06.2006. Almeria, España) |
Artículo | 2006 |
Franchisor types in portuguese franchising
|
The Portuguese Journal of Management Studies |
Ponencia | 2006 |
Identification of the profile of franchisee preferred by the franchisors that operate in the Spanish market
|
5th International Congress "Marketing Trends" (2006). |
Ponencia | 2006 |
La influencia del sexo del usuario de enseñanza –los profesores- en la adopción de la Web. Una perspectiva teórica
|
5th International Congress "Marketing Trends" (2006). |
Artículo | 2006 |
The Influence of Price and Brand Loyalty on Store Brands Versus National Brands
|
INTERNATIONAL REVIEW OF RETAIL DISTRIBUTION AND CONSUMER RESEARCH |
Artículo | 2005 |
¿GLOBALIZACIÓN O LOCALIZACIÓN DE PRECIOS?
|
Harvard - Deusto Marketing y Ventas |
Artículo | 2005 |
Algunas consideraciones sobre los criterios básicos utilizados por los franquiciados en la selección de una enseña franquiciadora
|
Revista de Economía y Empresa |
Capítulo | 2005 |
El empleo de nuevas tecnologías en el aprendizaje de técnicas cuantitativas
|
Cities in Competition: Notes on University Teaching Methodologies and Experiences |
Libro | 2005 |
El sistema de franquicia: fundamentos teóricos y prácticos
|
El sistema de franquicia: fundamentos teóricos y prácticos |
Ponencia | 2005 |
Estrategias y tipos de franquiciadores en el sistema de franquicia español
|
XVII Encuentro de profesores universitarios de marketing [Archivo de ordenador] : Madrid, 22-23 de septiembre de 2005 : Emark 2005 |
Ponencia | 2005 |
Reformulating international pricing: standardization vs. adaptation
|
Developing regions through family businesses and tourism. III Academic Workshop between Spanish and Czech Researchers and Management (2005) |
Ponencia | 2004 |
Aceptación y uso de la web por los usuarios dirigidos por un objetivo
|
XVI Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing (2004) |
Ponencia | 2004 |
Análisis de la representatividad de las secciones electorales: un estudio longitudinal
|
Jornadas Internacionais de Marketing Público e Nâo Lucrativo, Covilhâ, 1 e 2 de abril de 2004: livro de actas |
Ponencia | 2004 |
Evaluación de los procedimientos de medición de la variable respuesta en el análisis conjunto bajo distintas alternativas de estimación
|
Anales de economía aplicada. XVIII Reunión Asepelt (2004). |
Artículo | 2004 |
LA INVESTIGACIÓN SOBRE FRANQUICIA
|
Investigaciones europeas de dirección y economía de la empresa |
Artículo | 2004 |
PRECIO VERSUS LEALTAD HACIA LA MARCA EN LA ELECCIÓN DE COMPRA
|
Investigaciones europeas de dirección y economía de la empresa |
Artículo | 2004 |
Precios siempre bajos frente a los precios altos y bajos
|
Esic market |
Artículo | 2003 |
ESTRATEGIA DE PRECIOS SIEMPRE BAJOS: VENTAJAS E INCONVENIENTES
|
Distribucion y Consumo |
Capítulo | 2002 |
El marketing agrario en España
|
Nuevos desafíos de la economía de la empresa : en memoria y homenaje al profesor Dr. D. Emilio Soldevilla García |
Ponencia | 2001 |
Aplicación al marketing turístico del modelo logit multinomial
|
Empresa y nueva economía: libro de resúmenes de trabajos presentados a las XI Jornadas Hispano Lusas de Gestión Científica |
Ponencia | 1999 |
La franquicia en España: El sector de la hostelería-restauración y el sector de la confección-moda
|
La gestión de la diversidad: XIII Congreso Nacional, IX Congreso Hispano-Francés, Logroño (La Rioja), 16, 17 y 18 de junio, 1999 |
Ponencia | 1999 |
La segmentación, factor clave para el management del futuro
|
El Management del Próximo Milenio, Vol. II. |
Ponencia | 1980 |
Adaptación vs. estandarización de precios en la Unión Europea
|
El comportamiento de la empresa ante entornos dinámicos: XIX Congreso anual y XV Congreso Hispano Francés de AEDEM ( Vol.: 2 ). Pag: 8 - |