Artículo | 2024 |
The role of user-generated content in tourism decision-making: an exemplary study of Andalusia, Spain
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MANAGEMENT DECISION |
Artículo | 2023 |
Clustering abstracts from the literature on Quality Management (1980–2020)
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Total Quality Management & Business Excellence |
Artículo | 2023 |
Effectiveness of sponsoring the video assistant referee system: a comparative exploratory study
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INTERNATIONAL JOURNAL OF SPORTS MARKETING & SPONSORSHIP |
Artículo | 2023 |
Examining transaction-specific satisfaction and trust in Airbnb and hotels. An application of BERTopic and Zero-shot text classification
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Tourism & Management Studies |
Artículo | 2023 |
Modelling the structure of the sports management research field using the BERTopic approach
|
Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación |
Artículo | 2023 |
Why do guests stay at Airbnb versus hotels? An empirical analysis of necessary and sufficient conditions
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JOURNAL OF INNOVATION & KNOWLEDGE |
Artículo | 2022 |
Do travelers' reviews depend on the destination? An analysis in coastal and urban peer-to-peer lodgings
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PSYCHOLOGY & MARKETING |
Capítulo | 2022 |
Explorando la generación de contenido online por el usuario y su influencia predictiva en la Calidad Relacional: aplicación al sector hotelero de Andalucía
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SEPLN-PD 2022: Annual Conference of the Spanish Association for Natural Language Processing 2022: Projects and Demonstrations |
Ponencia | 2022 |
Exploring the generation of online content by users and its predictive influence on the Relational Quality. Application to the Andalusian hotel sector
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CEUR workshop proceedings |
Ponencia | 2022 |
The intellectual structure of user-generated content (UGC) research: a co-citation analysis
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Leveraging new business technology for a sustainable economic recovery |
Artículo | 2021 |
Alcohol versus sponsorship: effectiveness in sports posters
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British Food Journal |
Artículo | 2021 |
Exploring gender-based influences on key features of Airbnb accommodations
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ECONOMIC RESEARCH-EKONOMSKA ISTRAZIVANJA |
Artículo | 2021 |
Fuzzy metatopics predicting prices of Airbnb accommodations
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Journal of Intelligent & Fuzzy Systems |
Artículo | 2021 |
Using structural topic modelling to predict users’ sentiment towards intelligent personal agents. An application for Amazon's echo and Google Home
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JOURNAL OF RETAILING AND CONSUMER SERVICES |
Capítulo | 2020 |
Comunicación de marketing en organizaciones turísticas
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Marketing turístico: fundamentos y dirección |
Artículo | 2020 |
The effect of articulated sports sponsorship on recall and visual attention to the brand
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INTERNATIONAL JOURNAL OF SPORTS MARKETING & SPONSORSHIP |
Artículo | 2019 |
A naive Bayes strategy for classifying customer satisfaction: A study based on online reviews of hospitality services
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JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH |
Artículo | 2019 |
Analysis of rural tourism and the sustainability of rural accommodation
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Espacios |
Artículo | 2019 |
Congruence and placement in sponsorship: An eye-tracking application
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PHYSIOLOGY & BEHAVIOR |
Artículo | 2019 |
Understanding relationship quality in hospitality services: A study based on text analytics and partial least squares
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INTERNET RESEARCH |
Artículo | 2018 |
Actitudes de los gerentes de los alojamientos rurales hacia el desarrollo de un turismo sostenible
|
CUADERNOS DE TURISMO |
Artículo | 2018 |
Blindness to sponsor: Application to sports event posters
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RAE-REVISTA DE ADMINISTRACAO DE EMPRESAS |
Artículo | 2017 |
A knowledge structures exploration on social network sites
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KYBERNETES |
Artículo | 2017 |
Actitudes del gerente turístico hacia el desarrollo de un comportamiento sostenible: un análisis descriptivo
|
Teoría y Praxis |
Artículo | 2017 |
Adoption of Online Social Networks to Communicate with Financial Institutions
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Journal of Promotion Management |
Artículo | 2017 |
Analysis of FIFA referees and assistant referees' motivational factors towards the Multimedia Teaching Materials
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EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES |
Artículo | 2017 |
Attitudes of the tourist manager towards the development of sustainable behavior: a descriptive analysis
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Teoría y Praxis |
Capítulo | 2017 |
Comunicación de marketing en organizaciones turísticas
|
Marketing turístico: fundamentos y dirección |
Artículo | 2017 |
From frequency of use to social integration: The mediation of routinization and infusion in Tuenti community
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EUROPEAN RESEARCH ON MANAGEMENT AND BUSINESS ECONOMICS |
Revisión | 2016 |
Online Customer Service Reviews in Urban Hotels: A Data Mining Approach
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PSYCHOLOGY & MARKETING |
Artículo | 2016 |
Personal innovativeness in IT and reciprocity in the domain of social networks
|
RAE-REVISTA DE ADMINISTRACAO DE EMPRESAS |
Artículo | 2016 |
Relational governance mechanisms in export activities: Their determinants and consequences
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JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH |
Capítulo | 2015 |
Comunicación de marketing en organizaciones turísticas
|
Dirección de marketing turístico |
Artículo | 2015 |
EDMS Use in Local E-Government: An Analysis of the Path from Extent of Use to Overall Performance
|
INTERNATIONAL JOURNAL OF ELECTRONIC GOVERNMENT RESEARCH |
Artículo | 2015 |
The influence of familiarity, trust and norms of reciprocity on an experienced sense of community: an empirical analysis based on social online services
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BEHAVIOUR & INFORMATION TECHNOLOGY |
Artículo | 2015 |
What drives social integration in the domain of social network sites? Examining the influences of relationship quality and stable and dynamic individual differences
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ONLINE INFORMATION REVIEW |
Ponencia | 2014 |
EDMS use in local e-government: Extent of use and overall performance mediated by routinization and infusion
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20th Americas Conference on Information Systems, AMCIS 2014 |
Capítulo | 2014 |
Gender differences in the technology's classic models in social network sites
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ELECTRONIC PAYMENT SYSTEMS FOR COMPETITIVE ADVANTAGE IN E-COMMERCE |
Artículo | 2014 |
Marketing en los servicios profesionales
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Sevilla Técnica |
Ponencia | 2014 |
Mobile social commerce acceptance model: factors and influences on intention to use S-commerce
|
XXVI Congreso Nacional de Marketing (9.2014. Elche, Alicante, España) |
Capítulo | 2014 |
Modelling the influence of eWOM on loyalty behaviour in social network sites
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Strategies in e-business: positioning and Social Networking in Online Markets |
Capítulo | 2014 |
Optimal flow in online interactions: Dimensions, antecedents, and consequences
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The Internet and Workplace Transformation |
Artículo | 2014 |
Users' intrinsic and extrinsic drivers to use a web-based educational environment
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COMPUTERS & EDUCATION |
Ponencia | 2013 |
Antecedentes en la satisfacción y el desarrollo de competencias del estudiante de grado
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XXIII Jornadas Hispano-Lusas de Gestión Científica. (07.2013. Málaga, España) |
Ponencia | 2013 |
Calidad en el sector turístico: Análisis del Estado del Arte
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Turismo e innovación: VI Jornadas de Investigación en Turismo, Sevilla, 3 y 4 de julio de 2013 |
Ponencia | 2013 |
Diferencias de género entre jóvenes universitarios en el uso y aceptación de las redes sociales online
|
Proceedings of the International Marketing Trends Conference (2012) |
Artículo | 2013 |
Effects of Users Familiarity and Trust on Perceived Community Support
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Global Journal on Technology |
Libro | 2013 |
Investigación docente en la enseñanza universitaria: 10 propuestas prácticas en el campo de las ciencias sociales y jurídicas
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Investigación docente en la enseñanza universitaria: 10 propuestas prácticas en el campo de las ciencias sociales y jurídicas |
Libro | 2013 |
La inclusión digital de las mujeres en las redes sociales online: un estudio en mujeres de zonas rurales de Sevilla
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La inclusión digital de las mujeres en las redes sociales online: un estudio en mujeres de zonas rurales de Sevilla |
Ponencia | 2013 |
La innovación docente en la Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales de la Universidad de Sevilla
|
V Jornadas de innovación e investigación docente: actas |
Ponencia | 2013 |
Students' perceptions according to active methodologies in the contex of the European higher education area
|
Proceedings of the Second International Conference on Innovative Developments in ICT |
Artículo | 2013 |
Users’ perception of visual aesthetics and the usefulness of a web-based educational tool
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Procedia Social and Behavioral Sciences |
Ponencia | 2012 |
Acceptance and use of social network sites. An analysis among undergraduate students
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5TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION (ICERI 2012) |
Artículo | 2012 |
Aproximación a la calidad en el sector turístico español: planes y herramientas
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Turismo y sostenibilidad: V Jornadas de Investigación en Turismo, Sevilla, 17 y 18 de mayo de 2012 |
Ponencia | 2012 |
Determinants of user acceptance of a local eGovernment Electronic Document Management System (EDMS)
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Proceedings of the European Conference on e-Government, ECEG |
Libro | 2012 |
Espacio Europeo de Educación Superior (EEES): Innovaciones Metodológicas en la Economía y la Empresa
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Espacio Europeo de Educación Superior (EEES): Innovaciones Metodológicas en la Economía y la Empresa |
Artículo | 2012 |
How to intensify the individual's feelings of belonging to a social networking site? Contributions from community drivers and post-adoption behaviours
|
MANAGEMENT DECISION |
Artículo | 2012 |
Social and psychological drivers of community commitment. An analysis of user behaviour in a social-network site
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Cuadernos de Economía y Dirección de la Empresa. CEDE |
Ponencia | 2012 |
The moderator role of Gender in the Unified Theory of Acceptance and Use of Technology (UTAUT): A study on users of Electronic Document Management Systems
|
7th International Conference on Partial Least Squares and Related Methods |
Ponencia | 2012 |
Users’ perception of visual design and usefulness of a web-based educational tool
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3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (10.2012. Bruselas. Bélgica) |
Capítulo | 2012 |
Variance-based structural equation modeling: Guidelines for using partial least squares in information systems research
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Research Methodologies, Innovations and Philosophies in Software Systems Engineering and Information Systems |
Ponencia | 2011 |
A study of consumer preferences for e-retailers’ attributes: an application of conjoint analysis
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. |
Ponencia | 2011 |
Claves para la promoción de ventas en función de las categorías de productos de compra frecuente
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10th International Conference (2011). |
Ponencia | 2011 |
Evaluación de innovaciones y enfoques de aprendizaje. Presentación preliminar de un instrumento de medida
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IV Jornadas de Innovación e Investigación Docente (2011) |
Ponencia | 2011 |
ICT use as a determinant factor in student's satisfaction and skills development: A new model for the new higher education context
|
BMSD 2011 - Proceedings of the 1st International Symposium on Business Modeling and Software Design |
Capítulo | 2011 |
Influencia de las metodologías activas en el proceso de aprendizaje : un análisis empírico desde la perspectiva de los estudios de Licenciatura y Grado
|
Técnicas avanzadas de Enseñanza e Innovación Pedagógica : una aplicación en la Enseñanza Superior |
Ponencia | 2011 |
La elección de servicios turísticos online por los usuarios mayores de 55 años. Segmentación mediante clases latentes.
|
XXIII Congreso Nacional de Marketing. (01.2011. Castellón, España) |
Ponencia | 2011 |
Post-adoption behaviour, community satisfaction and PCS: An analysis of interaction effects in the tuenti community
|
WEBIST 2011 - Proceedings of the 7th International Conference on Web Information Systems and Technologies |
Artículo | 2011 |
Social integration and post-adoption usage of Social Network Sites An analysis of effects on learning performance
|
Procedia Social and Behavioral Sciences |
Libro | 2011 |
Técnicas avanzadas de Enseñanza e Innovación Pedagógica : una aplicación en la Enseñanza Superior
|
Técnicas avanzadas de Enseñanza e Innovación Pedagógica : una aplicación en la Enseñanza Superior |
Ponencia | 2011 |
The Influence of Customer Familiarity and Personal Innovativeness toward Information Technologies on the Sense of Virtual Community and Participation
|
HUMAN-COMPUTER INTERACTION - INTERACT 2011, PT III |
Ponencia | 2011 |
THE INFLUENCE OF DESIGN OF A WEB-BASED EDUCATIONAL TOOL ON SATISFACTION AND LEARNING PERFORMANCE
|
EDULEARN11: 3RD INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND NEW LEARNING TECHNOLOGIES |
Artículo | 2011 |
The interaction effects of ego involvement on the relationships between aesthetics, usability and commitment An application to electronic banking services and virtual travel communities
|
ONLINE INFORMATION REVIEW |
Ponencia | 2010 |
Aplicación del método del caso a la enseñanza de las finanzas: una experiencia
|
III Jornadas de Investigación e Innovación Docente |
Ponencia | 2010 |
Aprendizaje basado en actividades: el uso de casos de estudio real en la asignatura de Contabilidad Financiera III
|
III Jornadas de Investigación e Innovación Docente |
Artículo | 2010 |
Connection between customer emotions and relationship quality in online music services
|
BEHAVIOUR & INFORMATION TECHNOLOGY |
Artículo | 2010 |
Estética y calidad de relación. Una aplicación en los servicios de música online entre jóvenes europeos
|
Revista Española de Investigación de Marketing |
Ponencia | 2010 |
Expectativas de los actuales alumnos de grado con relación al uso de las metodologías docentes participativas y el uso de las TIC para la mejora de la docencia universitaria: un análisis comparado
|
III Jornadas de Investigación e Innovación Docente |
Ponencia | 2010 |
Experiencia en la implantación de los nuevos grados: la asignatura de Fundamentos de Contabilidad Financiera
|
III Jornadas de Investigación e Innovación Docente |
Artículo | 2010 |
Expressive aesthetics to ease perceived community support: Exploring personal innovativeness and routinised behaviour as moderators in Tuenti
|
COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR |
Ponencia | 2010 |
Participative methodologies and the use of ICT like determinant factors in the students’ satisfaction and the development of competencies before the challenge of the European Higher Education Area
|
GUIDE International Workshop (03.2010, Roma, Italia) |
Ponencia | 2010 |
Perfil de los alumnos que acceden a los grados de Ciencias Sociales de la Universidad de Sevilla
|
III Jornadas de Investigación e Innovación Docente |
Artículo | 2010 |
Psychological elements explaining the consumer's adoption and use of a website recommendation system A theoretical framework proposal
|
INTERNET RESEARCH |
Artículo | 2010 |
Searching for latent class segments in technological services
|
SERVICE INDUSTRIES JOURNAL |
Artículo | 2010 |
Virtual travel communities and customer loyalty: Customer purchase involvement and web site design
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ELECTRONIC COMMERCE RESEARCH AND APPLICATIONS |
Artículo | 2010 |
WebCT - The quasimoderating effect of perceived affective quality on an extending Technology Acceptance Model
|
COMPUTERS & EDUCATION |
Artículo | 2009 |
Exploring the impact of individualism and uncertainty avoidance in Web-based electronic learning: An empirical analysis in European higher education
|
COMPUTERS & EDUCATION |
Artículo | 2009 |
The moderating effect of gender on relationship quality and loyalty toward Internet service providers
|
INFORMATION & MANAGEMENT |
Artículo | 2009 |
The Moderating Effects of Involvement on the Relationships Between Satisfaction, Trust and Commitment in e-Banking
|
JOURNAL OF INTERACTIVE MARKETING |
Ponencia | 2008 |
Calidad de relación y lealtad conativa. Un análisis empírico de sus relaciones, dimensiones y consecuencias.
|
XX encuentro de profesores universitarios de marketing |
Ponencia | 2008 |
Direct and indirect effects of marketing effort on brand awareness and brand image
|
Proceedings of the International Marketing Trends Conference (2000-2011) |
Ponencia | 2008 |
Motivational characteristics to predict acceptance of the web sites: An empirical study of task-oriented Spanish users
|
MCCSIS'08 - IADIS Multi Conference on Computer Science and Information Systems; Proceedings e-Commerce 2008 |
Capítulo | 2007 |
Análisis de clases latentes en la relación entre calidad de servicio, satisfacción y confianza con la intención de recompra
|
Conocimiento, innovación y emprendedores: camino al futuro |
Capítulo | 2007 |
Antecedentes de la notoriedad del nombre en la determinación de la imagen de marca: una visión desde un producto de gran consumo
|
El comportamiento de la empresa ante entornos dinámicos: XIX Congreso anual y XV Congreso Hispano Francés de AEDEM |
Ponencia | 2007 |
Calidad de relación. Una propuesta adecuada para explicar y predecir el éxito de la relación entre empresa y consumidor
|
Proceedings of the International Marketing Trends Conference (2000-2011) |
Ponencia | 2007 |
Distribution intensity level as an antecedent of brand equity of food products
|
Marketing theory and practice in an inter-functional world: the 13th Biennial World Marketing Congress |
Artículo | 2007 |
El modelo TAM y la enseñanza superior: una investigación del efecto moderador del sexo
|
Revista española de pedagogía |
Capítulo | 2007 |
La promoción de ventas
|
Estrategias y técnicas de comunicación: una visión integrada en el marketing |
Artículo | 2007 |
La segmentación mediante clases latentes en el sector de la telefonía móvil: relación entre calidad de servicio, satisfacción y confianza con la intención de recompra
|
Estudios sobre Consumo |
Ponencia | 2007 |
Segmentación por clases latentes en servicios tecnológicos: una investigación sobre criterios y modelos para segmentar
|
XIX Encuentro de profesores universitarios de marketing [Recurso electrónico]: Vigo, 19, 20 y 21 de septiembre de 2007 |
Artículo | 2007 |
Un modelo empírico de adaptación y uso de la Web: utilidad, facilidad de uso y flujo percibidos
|
Cuadernos de Economía y Dirección de la Empresa. CEDE |
Ponencia | 2006 |
El grado de intensidad en la distribución como antecedente del valor de marca en productos de alimentación.
|
XVIII Encuentros de Profesores Universitarios de Marketing (06.2006. Almeria, España) |
Revisión | 2006 |
Exploring the influence of gender on the web usage via partial least squares
|
BEHAVIOUR & INFORMATION TECHNOLOGY |
Artículo | 2006 |
La experiencia del uso de Internet: un análisis de su influencia en el comportamiento de consumo online
|
Investigacion y Marketing |
Ponencia | 2006 |
La influencia del sexo del usuario de enseñanza –los profesores- en la adopción de la Web. Una perspectiva teórica
|
5th International Congress "Marketing Trends" (2006). |
Artículo | 2006 |
OPTIMAL FLOW IN ONLINE INTERACTIONS Dimensions, Antecedents, and Consequences
|
INTERNET AND WORKPLACE TRANSFORMATION |
Ponencia | 2006 |
Profesoras y profesores. Un análisis entre sexos de la aceptación y uso de la web
|
XVIII Encuentros de Profesores Universitarios de Marketing (06.2006. Almeria, España) |
Artículo | 2006 |
Should globally oriented online firms be flexible with their market strategies?
|
INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS ENVIRONMENT |
Artículo | 2005 |
Are hypermarket prices different from discount store prices?
|
JOURNAL OF PRODUCT AND BRAND MANAGEMENT |
Artículo | 2005 |
El comportamiento del usuario en la web: un análisis del estado de flujo
|
Revista Española de Investigación de Marketing |
Capítulo | 2005 |
La utilidad, la facilidad de uso y el disfrute percibidos en la navegación "on line"
|
Marketing en Internet: Estrategia y empresa |
Libro | 2005 |
Marketing en Internet: Estrategia y empresa
|
Marketing en Internet: Estrategia y empresa |
Ponencia | 2005 |
The effects of Marketing Communication on Brand Equity A Look into the Market of Lasting Goods
|
4th International Marketing Trends Conference (2005) |
Artículo | 2005 |
The impact of marketing communication and price promotion on brand equity
|
JOURNAL OF BRAND MANAGEMENT |
Artículo | 2005 |
Web acceptance and usage model - A comparison between goal-directed and experiential web users
|
INTERNET RESEARCH |
Ponencia | 2004 |
Aceptación y uso de la web por los usuarios dirigidos por un objetivo
|
XVI Encuentro de Profesores Universitarios de Marketing (2004) |
Artículo | 2004 |
La calidad de servicio electrónico: un análisis de los efectos moderadores del comportamiento de uso de la web
|
Cuadernos de Economía y Dirección de la Empresa. CEDE |
Ponencia | 2004 |
Los efectos de la comunicación comercial sobre el Valor de Marca de bienes duraderos.
|
Actas XIV Jornadas Luso-Espanholas de Gestâo Científica. (14.2004. Azores, Portugal) |
Ponencia | 2004 |
Marketing Communication as a Precedent for Brand Equity
|
|
Artículo | 2004 |
Personal factors affecting users' Web session lengths
|
INTERNET RESEARCH |
Artículo | 2003 |
La e-calidad de servicio (e-SQ) en las empresas de economía social andaluzas: un análisis de sus factores de éxito
|
REVESCO: revista de estudios cooperativos |
Capítulo | 2003 |
Objetivos y presupuesto
|
Promoción comercial : un enfoque integrado |
Artículo | 2002 |
LA CALIDAD PERCIBIDA DEL WEBSITE: UN FACTOR DE INFLUENCIA SOBRE EL VALOR DE MARCA
|
Investigacion y Marketing |
Ponencia | 2002 |
Marketing relacional y relaciones públicas: algunas reflexiones
|
Novos desafios na Gestão, Innovação ou renovação?: XII Jornadas Luso-Espanholas de gestão científica |
Artículo | 2002 |
OBJETIVOS Y CREENCIAS HACIA LA PUBLICIDAD: LA VISIÓN DE LAS AGENCIAS
|
Investigacion y Marketing |
Libro | 2001 |
Comunicaciones de marketing: planificación y control
|
Comunicaciones de marketing: planificación y control |
Artículo | 2001 |
La posición del anuncio en la pausa publicitaria: recomendaciones al anunciante ante entornos publicitarios excedentes en información
|
Revista Europea de Dirección y Economía de la Empresa |
Artículo | 1999 |
15 seg. vs 30 seg. La influencia de la motivación y la familiaridad del receptor en la elección de la duración del anuncio
|
Investigacion y Marketing |
Ponencia | 1999 |
Análisis de la predicción de escaños en Andalucía
|
El Management del Próximo Milenio, Vol. II. |
Libro | 1999 |
Apuntes de publicidad
|
Apuntes de publicidad |
Ponencia | 1999 |
El color en el anuncio publicitario
|
La gestión de la diversidad: XIII Congreso Nacional, IX Congreso Hispano-Francés, Logroño (La Rioja), 16, 17 y 18 de junio, 1999 |
Artículo | 1999 |
Importancia de la dimensión hedónico-placentera sobre la estrategia de ejecución del anuncio entre consumidores escasamente implicados
|
Revista Europea de Dirección y Economía de la Empresa |
Ponencia | 1999 |
Los clutters publicitarios: Investigación empírica sobre los anuncios en televisión y su nivel de competencia
|
El Management del Próximo Milenio, Vol. II. |
Artículo | 1999 |
RELACIÓN ENTRE EL RECUERDO Y LA ACTITUD HACIA EL ANUNCIO PUBLICITARIO: UN ANÁLISIS EMPÍRICO
|
Esic market |
Ponencia | 1998 |
El marketing y el entorno político legal
|
La creación de valor en un mercado global. Ponencias. XII Congreso Nacional, VIII Congreso Hispano-Francés (1998), pp. 193-201. |