Artículo | 2024 |
A case study on a hedonic-motivation system adoption model in a game-based student response system
|
INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMAN-COMPUTER INTERACTION |
Artículo | 2024 |
Evolution of digital transformation in SMEs management through a bibliometric analysis
|
Technological Forecasting and Social Change |
Capítulo | 2024 |
Homogeneización frente a diversidad: La trascendencia de la catalogación de "obra europea" en materia de política de competencia
|
Estudios de la Red Académica de Defensa de la Competencia (RADC) 2023 |
Artículo | 2024 |
The organizational impact in Kibs companies of certain digital marketing factors: digital capabilities and internet technologies
|
Journal of Marketing Analytics |
Artículo | 2023 |
Causal propensity as an antecedent of entrepreneurial intentions
|
INTERNATIONAL ENTREPRENEURSHIP AND MANAGEMENT JOURNAL |
Artículo | 2023 |
Digitalization of the consultancy sector: Internal and external drivers and facilitators
|
Estudios Gerenciales |
Artículo | 2023 |
Impact of effectual propensity on entrepreneurial intention
|
JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH |
Artículo | 2023 |
Improving KIBS performance using digital transformation: study based on the theory of resources and capabilities
|
JOURNAL OF SERVICE THEORY AND PRACTICE |
Artículo | 2023 |
Los designios de las relaciones comerciales entre España y Latinoamérica (1995- 2022)
|
Araucaria: revista iberoamericana de filosofía, política, humanidades y relaciones internacionales |
Artículo | 2023 |
mWOM Business Strategies: Factors Affecting Recommendations
|
Journal of Computer Information Systems |
Artículo | 2023 |
Predicting fintech innovation adoption: the mediator role of social norms and attitudes
|
Financial Innovation |
Artículo | 2023 |
The effect of coercive digitization on organizational performance: How information resource management consulting can play a supporting role
|
Journal of Global Information Management |
Ponencia | 2022 |
¿Innovan los museos?: un análisis bibliométrico del estado y evolución de la materia
|
El papel de la innovación y la economía social como instrumentos para la recuperación económica y sostenible en un escenario post pandemia: Libro de actas del V Congreso Iberoamericano de Jóvenes Investigadores en Ciencias Económicas y Dirección de Empresas (AJICEDE) |
Artículo | 2022 |
A study of the factors which influence digital transformation in Kibs companies
|
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY |
Ponencia | 2022 |
Impacto de las TIC en la gestión empresarial de las empresas KIBS
|
El papel de la innovación y la economía social como instrumentos para la recuperación económica y sostenible en un escenario post pandemia: Libro de actas del V Congreso Iberoamericano de Jóvenes Investigadores en Ciencias Económicas y Dirección de Empresas (AJICEDE) |
Artículo | 2021 |
A business model adoption based on tourism innovation: applying a gratification theory to mobile applications
|
EUROPEAN RESEARCH ON MANAGEMENT AND BUSINESS ECONOMICS |
Artículo | 2021 |
Eco-friendly performance as a determining factor of the adoption of virtual reality applications in national parks
|
SCIENCE OF THE TOTAL ENVIRONMENT |
Artículo | 2021 |
How effectual will you be? Development and validation of a scale in higher education
|
International journal of management education |
Artículo | 2021 |
Researching COVID-19 tracing app acceptance: incorporating theory from the technological acceptance model
|
PEERJ COMPUTER SCIENCE |
Artículo | 2020 |
How deep is your love? Brand love analysis applied to football teams
|
INTERNATIONAL JOURNAL OF SPORTS MARKETING & SPONSORSHIP |
Artículo | 2020 |
Patient satisfaction in the peruvian health services: Validation and application of the HEALTHQUAL scale
|
INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH |
Artículo | 2020 |
What Drives Volunteers to Accept a Digital Platform That Supports NGO Projects?
|
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY |
Artículo | 2019 |
A study of the effects of programmatic advertising on users' concerns about privacy overtime
|
JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH |
Artículo | 2019 |
Analysing the acceptation of online games in mobile devices: An application of UTAUT2
|
JOURNAL OF RETAILING AND CONSUMER SERVICES |
Artículo | 2019 |
Values Associated with Satisfaction with Physical Activity in the Adolescent Population
|
Apunts. Educación Física y Deportes |
Artículo | 2019 |
What role does corporate governance play in the intention to use cloud computing technology?
|
SYMMETRY-BASEL |
Artículo | 2018 |
Complexity in the Acceptance of Sustainable Search Engines on the Internet: An Analysis of Unobserved Heterogeneity with FIMIX-PLS
|
COMPLEXITY |
Artículo | 2018 |
Understanding the Influence of Wireless Communications and Wi-Fi Access on Customer Loyalty: A Behavioral Model System
|
WIRELESS COMMUNICATIONS & MOBILE COMPUTING |
Ponencia | 2017 |
¿Cómo el sistema de memoria construye el conocimiento conceptual de marca en la mente del consumidor?
|
XXIX Congreso de Marketing AEMARK (2017) |
Artículo | 2017 |
Analysis of efficiency of own and franchised units in the Spanish franchise system
|
EUROPEAN RESEARCH ON MANAGEMENT AND BUSINESS ECONOMICS |
Ponencia | 2017 |
Eficiencia de las unidades propias vs. franquiciadas. Estudio según el nivel de internacionalización del franquiciador
|
XXIX Congreso de Marketing AEMARK (2017) |
Capítulo | 2017 |
El sistema de franquicia español: Un análisis de eficiencia
|
Marketing insights: la respuesta del comercio a las tendencias del comportamiento social del consumidor |
Artículo | 2017 |
El turismo industrial como oferta turístico-cultural en la provincia de Cevilla: un estudio de casos
|
International journal of scientific management and tourism |
Ponencia | 2017 |
Towards to personal profiles of online video game players: application of POS-PLS on UTAUT model
|
International Conference on Information Resources Management (CONF-IRM) (2017). |
Artículo | 2015 |
La borrosa línea de la Web 2.0
|
International Journal of World of Tourism |
Artículo | 2015 |
The Role of Absorptive Capability on Born-Global Performance
|
Journal of Promotion Management |
Ponencia | 2014 |
Disrupción en el uso de la web 2.0 en los hoteles independientes
|
Cultura, desarrollo y nuevas tecnologías: VII Jornadas de Investigación en Turismo, Sevilla, 11 y 12 de Junio de 2014 |
Artículo | 2014 |
Marketing en los servicios profesionales
|
Sevilla Técnica |
Ponencia | 2013 |
Calidad en el sector turístico: Análisis del Estado del Arte
|
Turismo e innovación: VI Jornadas de Investigación en Turismo, Sevilla, 3 y 4 de julio de 2013 |
Artículo | 2013 |
Effects of Users Familiarity and Trust on Perceived Community Support
|
Global Journal on Technology |
Ponencia | 2012 |
Acceptance and use of social network sites. An analysis among undergraduate students
|
5TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION (ICERI 2012) |
Artículo | 2012 |
Aproximación a la calidad en el sector turístico español: planes y herramientas
|
Turismo y sostenibilidad: V Jornadas de Investigación en Turismo, Sevilla, 17 y 18 de mayo de 2012 |
Ponencia | 2012 |
Cultura Web 2.0 aplicada en el sector hotelero de Sevilla, para hoteles independientes
|
Turismo y sostenibilidad: V Jornadas de Investigación en Turismo, Sevilla, 17 y 18 de mayo de 2012 |
Ponencia | 2011 |
Claves para la promoción de ventas en función de las categorías de productos de compra frecuente
|
10th International Conference (2011). |
Ponencia | 2011 |
Post-adoption behaviour, community satisfaction and PCS: An analysis of interaction effects in the tuenti community
|
WEBIST 2011 - Proceedings of the 7th International Conference on Web Information Systems and Technologies |
Artículo | 2011 |
Social integration and post-adoption usage of Social Network Sites An analysis of effects on learning performance
|
Procedia Social and Behavioral Sciences |
Artículo | 2011 |
The interaction effects of ego involvement on the relationships between aesthetics, usability and commitment An application to electronic banking services and virtual travel communities
|
ONLINE INFORMATION REVIEW |
Ponencia | 2010 |
El efecto almacenamiento y su influencia sobre las ventas en promoción de productos de compra frecuente
|
Creando clientes en mercados globales: Building client relationships in global markets |
Artículo | 2010 |
Estética y calidad de relación. Una aplicación en los servicios de música online entre jóvenes europeos
|
Revista Española de Investigación de Marketing |
Ponencia | 2010 |
Expectativas de los actuales alumnos de grado con relación al uso de las metodologías docentes participativas y el uso de las TIC para la mejora de la docencia universitaria: un análisis comparado
|
III Jornadas de Investigación e Innovación Docente |
Artículo | 2009 |
Exploring the impact of individualism and uncertainty avoidance in Web-based electronic learning: An empirical analysis in European higher education
|
COMPUTERS & EDUCATION |
Ponencia | 2009 |
Public services citizen's satisfaction and voting intentions: the moderating effects of citizens characteristics
|
8th International Conference Marketing Trends (2009). |
Artículo | 2009 |
The moderating effect of gender on relationship quality and loyalty toward Internet service providers
|
INFORMATION & MANAGEMENT |
Ponencia | 2008 |
Calidad de relación y lealtad conativa. Un análisis empírico de sus relaciones, dimensiones y consecuencias.
|
XX encuentro de profesores universitarios de marketing |
Ponencia | 2008 |
La prestación de los servicios públicos locales
|
X Seminario Hispano-Luso de Economía Empresarial [Recurso electrónico] |
Artículo | 2007 |
A proposed model for measuring the brand equity in sports organizations
|
Esic market |
Capítulo | 2007 |
Contrastación de la representatividad de las secciones alectorales: 1990-2004
|
Conocimiento, innovación y emprendedores: camino al futuro |
Artículo | 2007 |
El modelo TAM y la enseñanza superior: una investigación del efecto moderador del sexo
|
Revista española de pedagogía |
Ponencia | 2006 |
Aplicación de la teoría de áreas sociales a la creación de tipologías de consumidores urbanos mediante Sistemas de Información Geográfica (SIG).
|
5th International Congress "Marketing Trends" (2006). |
Ponencia | 2006 |
Demand methods of price management: An empirical research
|
5th International Congress "Marketing Trends" (2006). |
Libro | 2006 |
El alcalde en la provincia de Sevilla: análisis y evolución electoral (1979-2003)
|
El alcalde en la provincia de Sevilla: análisis y evolución electoral (1979-2003) |
Artículo | 2006 |
Los valores personales y su influencia en el espíritu emprendedor
|
Boletín de Estudios Económicos |
Ponencia | 2006 |
Profesoras y profesores. Un análisis entre sexos de la aceptación y uso de la web
|
XVIII Encuentros de Profesores Universitarios de Marketing (06.2006. Almeria, España) |
Ponencia | 2005 |
El candidato: factor clave del intercambio político
|
Cities in competition. XV Spanish-Portuguese Meeting of Scientific Management (2005) |
Ponencia | 2005 |
El producto político: especial consideración del componente candidato
|
IV Congreso Internacional de Marketing Público y No Lucrativo |
Ponencia | 2004 |
Análisis de la representatividad de las secciones electorales: un estudio longitudinal
|
Jornadas Internacionais de Marketing Público e Nâo Lucrativo, Covilhâ, 1 e 2 de abril de 2004: livro de actas |
Ponencia | 2004 |
La evaluación de la calidad de enseñanza universitaria mediante la percepción del alumno de una actividad práctica: propuesta de escalas de medida
|
XVIII Congreso Anual y XIV Congreso Hispano-Francés de AEDEM. (06.2004. Orense,España) |
Libro | 2002 |
Marketing: Aplicaciones en investigación comercial
|
Marketing: Aplicaciones en investigación comercial |
Libro | 2002 |
Medición de la calidad de servicio en el transporte público urbano
|
Medición de la calidad de servicio en el transporte público urbano |
Ponencia | 1999 |
Análisis de la predicción de escaños en Andalucía
|
El Management del Próximo Milenio, Vol. II. |
Ponencia | 1999 |
Los clutters publicitarios: Investigación empírica sobre los anuncios en televisión y su nivel de competencia
|
El Management del Próximo Milenio, Vol. II. |
Capítulo | 1996 |
Una aproximación empírica a las perspectivas de los estudiantes de ciencias empresariales
|
Administrando para la sociedad |
Ponencia | 1995 |
Expectativas de los alumnos de ciencias empresariales de la universidad Hispalense: Una aproximacióm empírica
|
Administrando para la sociedad |
Artículo | 1994 |
El mercado rumano: oportunidades y problemas para las empresas españolas
|
Boletín Económico de ICE |
Artículo | 1994 |
LAS EMPRESAS ESPAÑOLAS ANTE EL MERCADO RUMANO
|
Boletín Económico de ICE |