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Evaluation of the e-service quality in service encounters with incidents: Differences according to the socio-demographic profile of the online consumer

Barrera, Ramón Barrera; García, Antonio Navarro; Moreno, Manuel Rey

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2014
Volumen: 23
Número: 4
Páginas: 184 - 193
Acceso abierto: Vía dorada
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
dialnet202-10-2024
scopus1529-10-2024
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año:

2014

CiteScore:

0,600

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Business and International Management180/306Q3T2D6
Organizational Behavior and Human Resource Management114/151Q4T3D8

IDR año:

2014

Factor de Impacto:

0,200

CategoríaPosiciónCuartilPercentil
ECONOMÍA36/161Q272
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# Autor Afiliación
1Barrera, Ramón BarreraUniversidad de Sevilla (Spain)
2García, Antonio NavarroUniversidad de Sevilla (Spain)
3Moreno, Manuel ReyUniversidad de Sevilla (Spain)