Ver Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

Are primary education teachers from Catalonia (Spain) trained on ICT and disability?

Fernández Batanero, José María ; Román Graván, Pedro; Siles Rojas, Carmen

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2020
Número: 37
Páginas: 288 - 303
Acceso abierto: Vía dorada
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
dialnet402-10-2024
scopus729-10-2024
wos729-10-2024
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2023

Journal Impact Factor (JIF): 1.20

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCHESCI370/760Q2T2D5

Año: 2020

Journal Citation Indicator (JCI): 0,640

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH376/724Q3T2D648,14

Año:

2020

CiteScore:

1,700

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education556/1319Q2T2D5
Computer Science Applications437/693Q3T2D7

SJR año:

2020

Factor de Impacto:

0,318

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Computer Science Applications393/790Q3T2D5
Education733/1507Q3T2D5

IDR año:

2020

Factor de Impacto:

1,270

CategoríaPosiciónCuartilPercentil
EDUCACIÓN24/240Q189
Agencia Código de Proyecto
Spanish Ministry of Economics and Competitiveness within the State Plan for the Development of Scientific and Technical Research of ExcellenceDIFOTICYD EDU2016 75232-P
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Fernández Batanero, José María Universidad de Sevilla (Spain)
2Román Graván, PedroUniversidad de Sevilla (Spain)
3Siles Rojas, CarmenUniversidad de Sevilla (Spain)