Año: 2023
Journal Impact Factor (JIF): 0.70
Categoría | Edición | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | ESCI | 522/760 | Q3 | T3 | D7 |
Año: 2021
Journal Citation Indicator (JCI): 0,490
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil | Percentil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | 465/743 | Q3 | T2 | D7 | 37,48 |
Año:
2021
CiteScore:
1,600
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 702/1406 | Q2 | T2 | D5 |
Computer Science Applications | 517/747 | Q3 | T3 | D7 |
SJR año:
2021
Factor de Impacto:
0,251
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 893/1498 | Q3 | T2 | D6 |
Computer Science Applications | 529/794 | Q4 | T2 | D7 |
E-learning | 57/71 | Q4 | T3 | D9 |
Agencia | Código de Proyecto |
---|---|
Department of Economy, Knowledge, Business and University of the Junta de Andalucia (Spain) | US-1260616 |
# | Autor | Afiliación |
---|---|---|
1 | Cabero-Almenara, Julio | Universidad de Sevilla (Spain) |
2 | Universidad de Cordoba (Spain) | |
3 | Ruiz-Palmero, Julio | Universidad de Malaga (Spain) |
4 | Palacios-Rodríguez, Antonio | Universidad de Sevilla (Spain) |