Ver Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

Autonomy, motivation, and digital pedagogy are key factors in the perceptions of spanish higher-education students toward online learning during the COVID-19 pandemic

Díaz-Noguera, María Dolores; Hervás-Gómez, Carlos ; Calle-Cabrera, Ana María de la; López-Meneses, Eloy

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2022
Volumen: 19
Número: 2
Número de artículo: 654
Acceso abierto: Vía dorada
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus3621-12-2024
wos2022-12-2024
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año:

2022

CiteScore:

5,400

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Public Health, Environmental and Occupational Health128/577Q1T1D3
Health, Toxicology and Mutagenesis49/133Q2T2D4
Pollution58/159Q2T2D4

SJR año:

2022

Factor de Impacto:

0,828

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Health, Toxicology and Mutagenesis39/147Q2T1D3
Pollution48/165Q2T1D3
Public Health, Environmental and Occupational Health179/655Q2T1D3
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
Education Office of the Government of Andalusia, SpainUS-1260616
FEDER (the European Regional Development Fund)US-1260616
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Díaz-Noguera, María DoloresUniversidad de Sevilla (Spain)
2Hervás-Gómez, Carlos Universidad de Sevilla (Spain)
3Calle-Cabrera, Ana María de laUniversidad de Sevilla (Spain)
4López-Meneses, EloyUniversidad Pablo de Olavide (Spain)