Ver Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

Factors associated with school effectiveness: detection of high- and low-efficiency schools through hierarchical linear models

García-Jiménez, J. ; Torres-Gordillo, J. J.; Rodríguez-Santero, J.

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2022
Volumen: 12
Número: 1
Número de artículo: 59
Acceso abierto: Vía dorada
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus313-04-2024
wos213-04-2024
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2022

Journal Citation Indicator (JCI): 1,460

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH114/759Q1T1D285,05

Año:

2022

CiteScore:

4,000

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education326/1469Q1T1D3
Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation61/226Q2T1D3
Computer Science (miscellaneous)34/103Q2T1D4
Public Administration66/213Q2T1D4
Developmental and Educational Psychology119/343Q2T2D4
Computer Science Applications331/792Q2T2D5

SJR año:

2022

Factor de Impacto:

0,605

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Computer Science (miscellaneous)89/318Q2T1D3
Education420/1437Q2T1D3
Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation71/234Q2T1D4
Public Administration65/199Q2T1D4
Computer Science Applications316/763Q2T2D5
Developmental and Educational Psychology162/349Q2T2D5
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
European Regional Development Fund (FEDER)US-1263333
Ministry of Economy and Knowledge of the Regional Government of Andalusia-
University of Seville's 6th Research Plan (Spain)-
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS