Año: 2019
Journal Impact Factor (JIF): 1.7520
| Categoría | Edición | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
|---|---|---|---|---|---|
| EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | SSCI | 114/263 | Q2 | T2 | D5 |
Año: 2019
Journal Citation Indicator (JCI): 1,520
| Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil | Percentil |
|---|---|---|---|---|---|
| EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | 120/723 | Q1 | T1 | D2 | 83,47 |
Año:
2019
CiteScore:
3,000
| Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
|---|---|---|---|---|
| Education | 192/1254 | Q1 | T1 | D2 |
SJR año:
2019
Factor de Impacto:
1,123
| Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
|---|---|---|---|---|
| Education | 142/1508 | Q1 | T1 | D1 |
| Agencia | Código de Proyecto |
|---|---|
| Centre for the Study of Literacies (University of Sheffield) | - |
| Ministry of Economy, Industry and Competitiveness | EDU2013-44176-P |
| Spanish Ministry of Education, Culture and Sport from Spain | FPU-14/05336 |
| # | Autor | Afiliación |
|---|---|---|
| 1 | Universidad de Sevilla (Spain) | |
| 2 | Guzmán-Simón, Fernando | Universidad de Sevilla (Spain) |
| 3 | García-Jiménez, Eduardo | Universidad de Sevilla (Spain) |