Año: 2023
Journal Impact Factor (JIF): 2.50
Categoría | Edición | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | ESCI | 133/760 | Q1 | T1 | D2 |
Año: 2020
Journal Citation Indicator (JCI): 1,030
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil | Percentil |
---|---|---|---|---|---|
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH | 250/724 | Q2 | T2 | D4 | 65,54 |
Año:
2019
CiteScore:
0,800
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 781/1254 | Q3 | T2 | D7 |
Public Administration | 110/157 | Q3 | T3 | D8 |
Developmental and Educational Psychology | 249/327 | Q4 | T3 | D8 |
SJR año:
2019
Factor de Impacto:
0,242
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 806/1508 | Q3 | T2 | D6 |
Public Administration | 113/201 | Q3 | T2 | D6 |
Developmental and Educational Psychology | 252/361 | Q4 | T3 | D7 |
Agencia | Código de Proyecto |
---|---|
Knowledge Generation Sub-program, Spanish Ministry of Economy and Competitiveness | EDU2013-44632-P |
# | Autor | Afiliación |
---|---|---|
1 | Universidad de Sevilla (Spain) | |
2 | Cubero, Mercedes | Universidad de Sevilla (Spain) |
3 | Bascón, Miguel Jesús | Universidad de Sevilla (Spain) |