Búsqueda de Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

Publicaciones en la fuente REMIE-MULTIDISCIPLINARY JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH

Tipo Año Título Fuente
Artículo2024Desing-Based Research: A Improvement Cycle in the Initial Training of Teachers on Science TeachingREMIE-MULTIDISCIPLINARY JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
Artículo2024Un Estudio de Caso Colectivo en España sobre el Colectivo LGTBI en Educación Afectivo-SexualREMIE-MULTIDISCIPLINARY JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
Artículo2023¿Está el alumnado con discapacidad Intelectual más discriminado en las clases de Educación Física?REMIE-MULTIDISCIPLINARY JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
Artículo2020Dialogic learning, interactive teaching and cognitive mobilizing patternsREMIE-MULTIDISCIPLINARY JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
Artículo2019Multiple Victimization (Bullying and Cyberbullying) in Primary Education in Spain from a Gender PerspectiveREMIE-MULTIDISCIPLINARY JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
Artículo2018Colaboración dialógica entre profesores de diversos niveles de enseñanzaREMIE-MULTIDISCIPLINARY JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH