Ver Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

Differential analysis of the years of experience of higher education teachers, their digital competence and use of digital resources: comparative research methods

Guillén-Gámez, Francisco. D.; Cabero-Almenara, Julio; Llorente-Cejudo, Carmen; Palacios-Rodríguez, Antonio 

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2022
Volumen: 27
Número: 4
Páginas: 1193 - 1213
Acceso abierto: Vía híbrida
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus3621-12-2024
wos2722-12-2024
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2023

Journal Impact Factor (JIF): 3.0

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCHESCI83/760Q1T1D2

Año: 2022

Journal Citation Indicator (JCI): 1,620

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH87/759Q1T1D288,60

Año:

2022

CiteScore:

8,300

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education58/1469Q1T1D1
Mathematics (miscellaneous)2/74Q1T1D1
Computer Science Applications114/792Q1T1D2
Human-Computer Interaction30/135Q1T1D3

SJR año:

2022

Factor de Impacto:

1,108

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Engineering (miscellaneous)45/468Q1T1D1
Computational Theory and Mathematics28/171Q1T1D2
Computer Science Applications146/791Q1T1D2
Education155/1501Q1T1D2
Human-Computer Interaction27/137Q1T1D2
Mathematics (miscellaneous)59/456Q1T1D2
Theoretical Computer Science25/125Q1T1D2
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
-US-1260616
Junta of Andalusia (Economics, Knowledge, Business and University Council)-
Junta of Andalusia (European Regional Development Funds)-
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS