Año: 2023
Journal Impact Factor (JIF): 2.70
Categoría | Edición | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|---|
PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL | SSCI | 24/74 | Q2 | T1 | D4 |
Año: 2023
Journal Citation Indicator (JCI): 1,050
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil | Percentil |
---|---|---|---|---|---|
PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL | 31/74 | Q2 | T2 | D5 | 58,78 |
Año:
2023
CiteScore:
6,300
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Developmental and Educational Psychology | 63/360 | Q1 | T1 | D2 |
Education | 171/1543 | Q1 | T1 | D2 |
SJR año:
2023
Factor de Impacto:
1,161
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 155/1496 | Q1 | T1 | D2 |
Developmental and Educational Psychology | 77/359 | Q1 | T1 | D3 |
Agencia | Código de Proyecto |
---|---|
Ministry of Economy and Competitiveness of Spain | PSI2016-80112-P |
Sabadell Foundation's Research Grants for pre-doctoral candidates | - |
Universidad de Sevilla/CBUA | - |
# | Autor |
---|---|
1 | |
2 | Cubero, M. |
3 | Matías-García, J. A. |
4 | Bascón, M. J. |