Año: 2022
Journal Impact Factor (JIF): 3,
Categoría | Edición | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|---|
PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL | SSCI | 21/60 | Q2 | T2 | D4 |
Año: 2022
Journal Citation Indicator (JCI): 1,030
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil | Percentil |
---|---|---|---|---|---|
PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL | 29/73 | Q2 | T2 | D4 | 60,96 |
Año:
2022
CiteScore:
6,400
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 118/1469 | Q1 | T1 | D1 |
Developmental and Educational Psychology | 49/343 | Q1 | T1 | D2 |
SJR año:
2022
Factor de Impacto:
1,264
Categoría | Posición | Cuartil | Tercil | Decil |
---|---|---|---|---|
Education | 112/1437 | Q1 | T1 | D1 |
Developmental and Educational Psychology | 61/349 | Q1 | T1 | D2 |
Agencia | Código de Proyecto |
---|---|
Ministry of Economy and Competitiveness of Spain | PSI2016-80112-P |
Sabadell Foundation's Research Grants for pre-doctoral candidates | - |
Universidad de Sevilla/CBUA | - |
# | Autor |
---|---|
1 | |
2 | Cubero, M. |
3 | Matías-García, J. A. |
4 | Bascón, M. J. |