Ver Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

Learner identity in secondary post-compulsory education students from Areas in Need of Social Transformation: an example of resilience

Cubero-Pérez, R. ; Cubero, M.; Matías-García, J. A.; Bascón, M. J.

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2023
Acceso abierto: Vía híbrida
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus120-04-2024
wos120-04-2024
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2022

Journal Impact Factor (JIF): 3,

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
PSYCHOLOGY, EDUCATIONALSSCI21/60Q2T2D4

Año: 2022

Journal Citation Indicator (JCI): 1,030

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL29/73Q2T2D460,96

Año:

2022

CiteScore:

6,400

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education118/1469Q1T1D1
Developmental and Educational Psychology49/343Q1T1D2

SJR año:

2022

Factor de Impacto:

1,264

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education112/1437Q1T1D1
Developmental and Educational Psychology61/349Q1T1D2
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
Ministry of Economy and Competitiveness of SpainPSI2016-80112-P
Sabadell Foundation's Research Grants for pre-doctoral candidates-
Universidad de Sevilla/CBUA-
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS