Ver Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

From current to possible selves: Self-descriptions of resilient post-compulsory secondary education Spanish students at risk of social exclusion

Matías-García, Jose Antonio ; Santamaría, Andrés; Cubero, Mercedes; Cubero-Pérez, Rosario

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2023
Volumen: 155
Número de artículo: 107257
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus020-04-2024
wos020-04-2024
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2022

Journal Impact Factor (JIF): 3,3

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
SOCIAL WORKSSCI4/44Q1T1D1
FAMILY STUDIESSSCI10/46Q1T1D3

Año: 2022

Journal Citation Indicator (JCI): 1,280

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
FAMILY STUDIES8/66Q1T1D288,64
SOCIAL WORK5/91Q1T1D195,06

Año:

2022

CiteScore:

5,000

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Sociology and Political Science140/1415Q1T1D1
Education203/1469Q1T1D2
Developmental and Educational Psychology78/343Q1T1D3

SJR año:

2022

Factor de Impacto:

0,974

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education204/1437Q1T1D2
Social Work7/55Q1T1D2
Sociology and Political Science162/1380Q1T1D2
Developmental and Educational Psychology93/349Q2T1D3
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
European Regional Development Fund-ERDFPSI2016-80112-P
Spanish Government, Ministry of Science and Innovation, State Research Agency-
VI-PPITUS (University of Seville)-
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Matías-García, Jose Antonio Universidad de Sevilla (Spain)
2Santamaría, AndrésUniversidad de Sevilla (Spain)
3Cubero, MercedesUniversidad de Sevilla (Spain)
4Cubero-Pérez, RosarioUniversidad de Sevilla (Spain)