Ver Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

From current to possible selves: Self-descriptions of resilient post-compulsory secondary education Spanish students at risk of social exclusion

Matías-García, Jose Antonio ; Santamaría, Andrés; Cubero, Mercedes; Cubero-Pérez, Rosario

Tipo: Artículo
Año de Publicación: 2023
Volumen: 155
Número de artículo: 107257
Fuente Nº Citas Fecha Actualización
scopus129-10-2024
wos129-10-2024
Dimensions
PlumX
Altmetric

Año: 2023

Journal Impact Factor (JIF): 2.40

CategoríaEdiciónPosiciónCuartilTercilDecil
SOCIAL WORKSSCI7/92Q1T1D1
FAMILY STUDIESSSCI15/66Q1T1D3

Año: 2023

Journal Citation Indicator (JCI): 1,260

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecilPercentil
FAMILY STUDIES9/66Q1T1D287,12
SOCIAL WORK5/92Q1T1D195,11

Año:

2023

CiteScore:

6,300

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Sociology and Political Science113/1466Q1T1D1
Developmental and Educational Psychology66/360Q1T1D2
Education176/1543Q1T1D2

SJR año:

2023

Factor de Impacto:

1,064

CategoríaPosiciónCuartilTercilDecil
Education184/1496Q1T1D2
Social Work8/55Q1T1D2
Sociology and Political Science147/1429Q1T1D2
Developmental and Educational Psychology90/359Q2T1D3
No existen datos para la revista de esta publicación.
Agencia Código de Proyecto
European Regional Development Fund-ERDFPSI2016-80112-P
Spanish Government, Ministry of Science and Innovation, State Research Agency-
VI-PPITUS (University of Seville)-
Nota: los datos sobre financiación provienen de la WOS
# Autor Afiliación
1Matías-García, Jose Antonio Universidad de Sevilla (Spain)
2Santamaría, AndrésUniversidad de Sevilla (Spain)
3Cubero, MercedesUniversidad de Sevilla (Spain)
4Cubero-Pérez, RosarioUniversidad de Sevilla (Spain)