Búsqueda de Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

Publicaciones en la fuente Digital Education Review

Tipo Año Título Fuente
Artículo2022Habits, norms and use of technologies at home from a gender perspective in early childhoodDigital Education Review
Artículo2022The use of ICT in Secondary Music Education and its relationship with teachers’ beliefsDigital Education Review
Artículo2022The use of ICT in secondary music education and its relationship with teachers’ beliefsDigital Education Review
Revisión2021Perception of trainers and students on the measures to be taken to solve the addiction of young people to social networksDigital Education Review
Artículo2021Young university students and techno-addiction. The use of social networks in their social-educational contextDigital Education Review
Artículo2020Are primary education teachers from Catalonia (Spain) trained on ICT and disability?Digital Education Review
Artículo2020Modelo para determinar acciones de calidad en la formación virtualDigital Education Review
Artículo2017Actitudes de los docentes en formación inicial sobre videojuegosDigital Education Review
Revisión2017Conocimientos tecnológicos, pedagógicos y disciplinares de los futuros docentes según el modelo TPACKDigital Education Review
Revisión2016Initial teacher training in the use of Information and Communications Technology (ICT) for education of the sisabledDigital Education Review
Revisión2014Improving performance in engineering through blended-learningDigital Education Review
Artículo2014Mejora del rendimiento en Ingeniería a través de blended-learningDigital Education Review
Artículo2012Digital Storytelling as a Pedagogical Tool within a Didactic Sequence in Foreign Language TeachingDigital Education Review
Artículo2010EL DISEÑO DE ENTORNOS PERSONALES DE APRENDIZAJE Y LA FORMACIÓN DE PROFESORES EN TICDigital Education Review
Artículo2010Personal Learning Environment design and the professors' educative training on ICTDigital Education Review
Ponencia2010Personal learning environment design and the professors' educative training on ictDigital Education Review