Ver Financiación - Prisma - Unidad de Bibliometría

Intervención en comprensión lectora en alumnado con sordera e implante coclear

Referencia: US-1264792

Tipo: Proyecto de investigación
Programa financiador: Proyectos I+D+i FEDER Andalucía 2014-2020
Entidad financiadora: Junta de Andalucía (Consejería de Economía y Conocimiento)
Ámbito: Autonómico
Convocatoria competitiva:
Fecha de inicio: 01/02/2020
Fecha de fin: 30/04/2022
Participantes en la financiación
Nombre Rol
Rodríguez Ortiz, Isabel de los Reyes Responsable
Saldaña Sage, David Responsable
Moreno Pérez, Francisco Javier Investigador/a
Simpson, Ian Craig Investigador/a
Navarro Hidalgo, Juan José Investigador/a
Ortiz Gómez, Marta Investigador/a
Solís Campos, Adrián Contratado
Publicaciones relacionadas
Tipo Año Título Fuente
Artículo 2024 Reading metacomprehension of Spanish deaf and hard-of-hearing students JOURNAL OF DEAF STUDIES AND DEAF EDUCATION
Artículo 2023 A systematic review and meta-analysis of vocabulary interventions for deaf/hard of hearing children and adolescents. Journal of speech, language, and hearing research: JSLHR
Artículo 2023 Executive functions, reading comprehension and children with cochlear implant: a scoping review Deafness and Education International
Artículo 2021 The influence of syntactic knowledge on reading comprehension varies as a function of oral vocabulary in Spanish-speaking children JOURNAL OF RESEARCH IN READING
Nota: la fuente de financiación de las publicaciones se ha obtenido de WOS