Búsqueda de Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

Publicaciones de la editorial UNIV ALMERIA

Tipo Año Título Fuente
Artículo2023Explanatory variables of educational innovation: A model based on personality traitsELECTRONIC JOURNAL OF RESEARCH IN EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
Artículo2021De la ciudad a la sierra: el valor ambiental, los vínculos familiares y el modo de vida como factores de atracción de neorruralesREVISTA INTERNACIONAL DE ESTUDIOS MIGRATORIOS
Artículo2019Technological platform for online assessment and report generation of school engagement and contextual factors: Brief technical reportELECTRONIC JOURNAL OF RESEARCH IN EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
Artículo2018Discrepant Story Task: Instrumento utilizado para explorar estrategias narrativas en el maltrato entre igualesELECTRONIC JOURNAL OF RESEARCH IN EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
Artículo2017Academic procrastination in non-traditional college studentsELECTRONIC JOURNAL OF RESEARCH IN EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
Artículo2017Outlining border people of the frontier zone between Spain and Morocco. Empirical and methodological questionsREVISTA INTERNACIONAL DE ESTUDIOS MIGRATORIOS
Artículo2016La práctica religiosa y los procesos migratorios: el caso del mormonismo en EspañaREVISTA INTERNACIONAL DE ESTUDIOS MIGRATORIOS
Artículo2013El editor de partituras como medio para facilitar el estudio de la lectura musical cantadaELECTRONIC JOURNAL OF RESEARCH IN EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
Artículo2012Un enfoque dinámico en la evaluación de metaconocimientos sobre la comprensión de textosELECTRONIC JOURNAL OF RESEARCH IN EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
Artículo2010What structures do university teachers and students use in their classroom interaction?ELECTRONIC JOURNAL OF RESEARCH IN EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
Artículo2009Assessment of an educational behavioral management programELECTRONIC JOURNAL OF RESEARCH IN EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
Artículo2009Evaluación de un programa educativo de manejo conductualELECTRONIC JOURNAL OF RESEARCH IN EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
Artículo2006Discrepant story task (DST): An instrument used to explore narrative strat-egies in bullyingELECTRONIC JOURNAL OF RESEARCH IN EDUCATIONAL PSYCHOLOGY