Búsqueda de Publicación - Prisma - Unidad de Bibliometría

Publicaciones en la fuente IJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION

Tipo Año Título Fuente
Artículo2024Indicadores de calidad para el diseño y construcción de cursos MOOCIJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2024The makey-makeyboard in university classrooms: a study of the perception of this tool using the technology acceptance modelIJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2024University and Quality Systems. Evaluating faculty performance in face-to-face and online programs: A comparison of Likert and BARS instrumentsIJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2023La relación entre el apoyo percibido del cónyuge y los niveles de resiliencia psicológica en individuos casadosIJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2023Pro-innovation discourses in Geography and History classes. A lexicometric analysisIJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2022Analysis of teachers' digital competencies from assessment frameworks and instrumentsIJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2022Formación virtual en tiempos de COVID-19. ¿Qué hemos aprendido?IJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2022Percepción universitaria de las clases virtuales durante la COVID-19IJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2022Training of university teachers in ICT and disability. The case of the University of SevilleIJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2021Diseño e impresión en 3D de protectores de pantallas faciales por docentes universitarios para proteger al personal sanitario ante el COVID-19IJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2021Y el COVID-19 transformó al sistema educativo: reflexiones y experiencias por aprenderIJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2020Alumnado con necesidades educativas especiales en el aula ¿qué pueden esperar los futuros docentes?IJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2020Are equality policies reflected in textbooks? A study in the textbooks of Social Sciences of Secondary EducationIJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2020Tecnologías de la Información y la Comunicación y diversidad funcional. Conocimiento y formación del profesorado en NavarraIJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2019Educación y participación: ¿Cómo los participantes en Aulas de Mayores valoran sus habilidades para el desenvolvimiento académico?IJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2019Education and participation: how do participants in Senior Classrooms value their academic development skills?IJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2018Assessment of the Maintenance Engineering contents in the Electrical Engineering carrier at Santo Domingo Institute of TechnologyIJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2018El camino al emprendimiento en la educación de personas mayoresIJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2018Evaluación de los contenidos de Ingeniería de Mantenimiento en la formación del Ingeniero Eléctrico en el Instituto Tecnológico de Santo DomingoIJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2018Formación de adultos trabajadores en Europa y en Brasil: entre la educación emancipadora y el reciclaje para el mercadoIJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2018Investigación sobre las TIC aplicadas a personas con discapacidad: Formación inicial del profesorado de Educación PrimariaIJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2018Las Tecnologías de la Información y Comunicación para la inclusión: reformulando la brecha digitalIJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2018Teaching in Secondary School before the challenge of emotions: socio-emotional competence of the teacher to educate an active citizenshipIJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2018Technologies of Information and Communication for inclusion: reformulating the "digital gap"IJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2018The digital competence of the future teacher: bibliometric analysis of scientific productivity indexed in ScopusIJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2018Training needs of the Andalusian teachers on the educational attention to the students with high intellectual capacitiesIJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2018Training of adult workers in Europe and Brazil: between emancipatory education and recycling for the marketIJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2017Evaluación de los contenidos de Ingeniería de Mantenimiento en la formación del Ingeniero Eléctrico en el Instituto Tecnológico de Santo DomingoIJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2017Experiencia en el ámbito universitario: autoeficacia y motivación docenteIJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2017Gamificación y aplicaciones móviles para emprender: una propuesta educativa en la enseñanza superiorIJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2017Gamification and mobile applications to entrepreneurship: an educational proposal in higher educationIJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2017Las interacciones que surgen en el trabajo por rincones en Educación InfantilIJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2017Las interacciones que surgen en el trabajo por rincones en Educación Infantil. [The interactions that arise in the work for corners in Infantile Education]IJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2016Al borde del precipicio: las Escuelas de Segunda Oportunidad, promotoras de inserción social y educativaIJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2016Audio-visual media: methodological principles and didactic functions for integration into the teaching and learningIJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2016La producción de objetos de aprendizaje en “Realidad Aumentada”: la experiencia del SAV de la Universidad de SevillaIJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2016La red europea KeyCoNet: innovación para el desarrollo de las competencias clave en la comunidad educativaIJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2016Los medios audiovisuales: funciones didácticas y principios metodológicos para su integración en los procesos de enseñanza y aprendizajeIJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2016Tecnofobia: competencias, actitudes y formación del alumnado del Grado en Educación InfantilIJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2015Convivencia escolar: Un estudio en la provincia de Sevilla (España)IJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2015Educación ambiental, ciudadanía y participaciónIJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2015Environmental education, citizenship & participation.IJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2015Integrando el aprendizaje en equipo , el estudio de casos y el aprendizaje basado en problemas en asignaturas de contabilidad: errores básicos y recomendacionesIJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2015Procesos y métodos innovadores para la docencia de historia de la lenguaIJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2015School conviviality. A study in the province of Seville (Spain)IJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION
Artículo2014Tipos de aprendizajes emergentes bajo la influencia de la Web 2.0IJERI-INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH AND INNOVATION